2010. február 1.

Január utolsó napja

Már megin fantáziadús címet adtam a blogbejegyzésnek :D hát ennyire telik. Az utolsó szó különben jellemző volt az elmúlt cirka 3 hétre, amíg nem írtam. Utolsó napok a suliban, dolgozatok meg előadások amikre utolsó pillanatban készültem fel... Első (és remélhetőleg utolsó) "botrány", amiről nem óhajtok beszélni/írni, mert már asszem túl is lett ragozva, és meg is lett oldva, ami így utolsó hetekben külön jólesett, hiszen nem lett volna elég stressz e nélkül ááááá. Ugyanis itten úgy csinálják az évvégét, hogy vizsgaidőszak kb egy hét, tehát készülj fel alaposan ja és járj még suliba ja és még a beadandóidat is légyszi most csináld meg. Alvás fakultatív. Szóval kicsit egyenletesebben is el lehetne osztani ám a féléves munkát... na jó én se vagyok egy zseniális időbeosztás szempontjából, sőt :( hát ezen javítani kell.
Emellett persze elvállaltam az APU végzős bálján a táncfellépést, sőt, még a vacsorán is részt vettem, amire még párt is szereztem, úgymond, Matt személyében :) hát titkon reméltem, hátha lesz valami extra romantika az estében, de hát ebben csalódnom kellett. Mondjuk beszélgettünk sokat, meg táncoltunk egy kis keringőt meg ugye ettünk finomakat (különös tekintettel a desszertre...mmmmm... krémsajtos epres linzeres sütike ahhh ):D Colleen (a salsatanárnőnk/APU diák/szervező/aki felkért a fellépésre) szuper rendes volt, kijött értünk a a Beppu állomáshoz kocsival meg utána kifizette a taxi nagy részét hazafele, meg úgy általában :) az a nő egy tündér :) ja az APU tanárok (a diákok alap :)) meg úgy buliztak ahogy kell :D még a leköszönő elnök is lejtette, az asztaldísznek szánt vörös rózsával a szájában ... hát megnézném a Károlis dékánt ilyen helyzetben :):):)
Na és az utolsó napok néhány barátunkkal, ugyanis a félév vége azt jelenti, hogy akinek lejárt a fél-egy-akárhány éve az bizony hazamegy :( többen már tegnap el is hagytak minket, szerencsére páran még maradnak 1-2-4 hetet.  Búcsúzóul persze volt soubetsukai azaz búcsúparti suliban, videókamerával (merhogy promó-videót csinál az egyetem, ugyhogy össze kellett állnunk és elmondani hogy köszönjük Óita, viszlát Óita, a viszontlátásra. sokszor. két nyelven. ja és utána integetni kellett 10 mp-ig :D), fényképezkedéssel, könnyes beszédekkel, finom kajával (naná). a legdurvább az volt hogy csináltak egy diavetitést a közös képekről plusz zenéltek élőben alatta, Koji énekelt persze--- aki szintén elsírta magát...teljesen kész volt, a mindig mosolygós embereket így látni, Ma-kunnak olyan vörös lett a szeme hogy na, pedig az a srác álllandóan vigyorog mint a vadalma; ugy kellett megölelgetni szegényt :_-(
Iskolai "móka" után, búcsúzóul na meg kiheverendő ezt a brutális hetet (6 vizsga, beadandók, nem is akarok beszélni róla... totál kész volt mindenki) izakaya volt ami 25+ emberrel, 2 órás szabad piarendeléssel elég kaotikus élmény. :D viszont megtaláltam a legfinomabb piát az itallapon asszem: okinawa pain karupisu sawaa azaz okinawai ananászos szénsavas koktélszerűség mm. Izakaja után még karaokézni is mentünk pedig már az összeesés szélén kellett volna állnunk :D de mi bírtuk :) még táncoltunk is páran :) ugyhogy hajnal 5re értünk haza... megadtuk a módját a búcsúztatásnak :) a csúcspont Seulgi éneke volt asszem... aszittem megszakad a szívem; az Arielből énekelte az egyik betétdalt ... T.T az összes pacsirtatorkú hozta a formáját persze :D sőt még Matt is énekelt egyet (végre hallottuk énekelni :))
Na nézzük mi volt még az elmúlt 3 hétben mert nem akarok elszomorodni nagyon... a szomszédom is elutazott már tegnap ugye, rámhagyott pár apróságot, meg beszélgettünk még egy kicsit :( ahhh... még az idő is elromlott, köd meg eső ma egész nap :(
11-én volt egy remek koncert egy ecuadori együttestől, Sisay a nevük, jóól nyomták :) utána salsa parti, ahol a zenészekkel együtt buliztunk, ugyhogy én is táncoltam néhányukkal :) hát ja még táncolni is tudnak :) csak az volt a vicces hogy egész magasnak tűntek a színpadon, de valójában viszonylag alacsonyak voltak :) nah amugy Kojival mentem, na nem mintha randi lett volna :) de senki nem ért rá (utólag visszagondolva nekem is tanulnom kellett volna de nagy élmény volt így nem bánom) :) meg kiderült egyik koreai lány is eljött, egyedül O.o szóval táncoltunk ahogy kell; Kojival előző héten begyakorolt figurákat próbálgattuk, meg magunktól ami jött :) jó érzés olyannal táncolni akinek van érzéke hozzá :D ...
Na és volt egy kirándulásunk is a beppui önvédelmi erő-bázisra, ahol katonákkal taliztunk, az ő kajájukat ettük (télleg ők főznek :) nem is rosszul) meg megnéztük az egyik titkos kiképzőhelyet ahol még fényképezni se lehetett, és vas sisakot kellett húznunk, merhogy épp folyt a gyakorlat :)
általánosságban elrepült ez a pár hét... oh igen, Riikával mentem shoppingolni a bálra, szép lila ruhát találtam (nagy nehezen) meg aztán vettem hozzá ékszereket... ahelyett hogy tanultam volna :D:D ismétcsak... dehát Riika megy haza... :( dehát Finnország közel van Magyarországhoz :)
Na meg Aminak is segítettem ruhát találni :) meg ettünk finom okonomiyakit :) meg window-shoppingoltunk, tehát próbáltunk ellenálni a japán üzletekben hallható hangoknak, amik aszondják vedd meg a sokszépmindent mer az neked jó és nem is olyan drága és különben is olyan cuki meg csini leszel bennük .... ÁÁÁ.
Oh na meg elkezdtük tervezni a tavaszi szüneti utat :) feb 25-márc 8-9, Oszaka-Kiotó-Nara-Tokió-Hirosima az útvonal! Még nem fix, hogy miket is fogunk megnézni pontosan. Javaslatokat kérek commentbe :) Kb 9en megyünk így kicsit zűrös lesz a szervezés na meg a kivitelezés de megtesszük amit lehet :)
No a tegnapi nap meg nemcsinálunksemmit nap volt meg búcsúzkodó nap :( este meg elmentünk a Cafe Gratitude nevű helyre ahol Jesse dj-skedett de még HOGY! na mondjuk hangmérnöki végzettsége van (és komoly zenei ízlése :)) .. hát megtáncoltatott a csávó mindenkit :) Utána még autogramot is kértem tőle a belépő-karszalagomra, a többiek pedig követték a példám... na igen voltunk 8an, plusz még pár "helyi" szóval a külföldiek elfoglalták a (különben se túl nagy) kávézót :)
Mai nap szintén nem csináltam semmit, illetve beüzemeltem a vadiúj 6500 jenes hordozható pici merevlemezem, amely 300 GB szabad helyet rejt magában. Végre el fognak férni a képeim meg minden más. Délután Aminál dokkoltunk, japán sorozatot (dorama) néztünk 3 rész erejéig (most megy TVben is, Yamato Nadeshiko  Shichi Henga a címe (manga alapján; sok cuki fijúkával))... aztán A 40 éves szűzt.... hát khemmm :D lefáradtunk a sok hülyeségtől :) de néha ilyen is kell. A finom Ami-féle ebédről nem is beszélve... meg lettünk hívva kare-udonra meg rizsre ugyanis.
Na igen mindig csak a kaja.... :) asszem el kéne kezdeni aktívan sportolni, hogy ne kezdjek el gurulni :D ugyan mindenki mondja h jól nézek ki és ne hülyéskedjek, estébé dehát azér én látom amit látok ... :P
Huhh ezzel be is fejezném a mai blogolást, menjetek facebookra a Nagaszakis képeket megnézni, én meg alszok lassan, mer holnap reggel jönnek ellenőrizni a tűzvédelmi rendszert és a szobákba is bemennek, szóval időben kell kelni!

3 megjegyzés:

  1. Tanács:
    Nara: Tódaidzsi (más érdekes dolog nem nagyon van :D).

    Tokió: Tokyo Tower, Császári palota + kert, Meidzsi dzsingu, Aszakusza, Kamakura, Sibuja + egy foci meccs :D

    Kióto: Ha lehet mindent! De a Gion negyedet
    mindenképpen :-) !

    Ósazkában és Hirosimában még nem voltam... sajna... na majd 1x...

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Kiotóra pont nem lesz túl sok idő, de majd még 1x visszamegyek egyedül pár napra, ha minden jól megy.
    Tokióban meg Aszakuszában lesz a szállás :D focimeccset meg itt Oitában láttam, fantasztikus stadion van ittet ám, kár hogy a meccs uncsi volt, Japán-Venezuela 0-0 :(

    VálaszTörlés
  3. Ószaka: Dótonbori és Ószaka-dzsó :D Érdekes lehet még a USJ vidámpark ami a Universal Studios Japan-t takarja. Amúgy ószakában nincs sok látnivaló de ha jót akartok bulizni ajánlom a mi törzshelyünket a Pure clubot, ami a Midoo-suji vonal Shinsaibashi állomásától nem messze van. (4es kijárat, két sarok előre az árkád alatt a hídig majd balra egy picit)

    VálaszTörlés