2010. április 12.

vissza az iskolapadba

Végetért a tavasziszünet, most már véglegesen...Megjöttek az új diákok, úgyhogy eddig velük meg sulikezdéssel voltam elfoglalva, meg még leszek is.... Eddig egy egész órám volt, holnap kettő is lesz, mindkettő 5ös azaz ikkyús-felsőfokú óra :) Na új diákok meg szerencsére jó fejek, mind a magyarok mind az egyéb nemzetiségüek: ausztrál, amerikai, koreai. brit, mongol... van minden :) az ismerkedős este-esték is megvoltak, legalábbis a kaikanban, hát nem semmi buli kerekedett mondanom se kell, remélem nem jelentenek fel nagyon a szomszédok mer igencsak hangosak voltunk illetve voltak 11 után, mert én kb addig bírtam - aznap ugyani elmentünk epret szedni Mattel. jó ez hülyén hangzik de hát csak mi ketten voltunk elég lelkesek -- plusz volt ugye még egy napunk amit levonatozhattunk. hát megérte mit ne mondjak, olyan epreket ettünk és annyit hogy uhhh... :D egy hatalmas eperfarmot kell elképzelni, fóliasátrakkal, ahol az eper ilyen konzolokon van, tehát nem ér le a földre és elérhető magasságban is van. 1000 jenért annyit ehettünk amennyit akartunk, plusz adtak kis tálcát a csumának + kis csokiszósztis.
Haza is hoztam több mint egy kilóval, adtak csini papírdobozt (választható színnel :)) mondanom se kell már alig van pár szem belőle... Némit elajándékoztam belőle pl Abénak mert hát ugye mégis, pláne hogy másnap találkoztunk, mert mentünk vásárolni; főleg az új diákok miatt(2 ausztrál, Courtenay és Perry ill a brit lány, Carli jött velünk Abe kocsijában), végre eljutottam a híres Donki-ba... ami egy áruház telezsúfolva mindenfélével, aminek egy jó része azér...hmmm... kínaiáruház-fílingű. Na mind1, végül azér vettem pár harisnyát meg zoknit ja meg macskakaját :D
aztán a hatalmas vasárnapi dugón átvergődtük magunkat a Waseda Townba(pláza, a Nitori nevű lakberendezési áruház mellett :D <3 Nitori <3) - mire itt megkajáltunk eleredt az eső. Én meg nagyokosan még pulóvert se vittem nem hogy ernyőt mert kb kettőig sütött a nap, ellenben azóta (nem viccelek, tegnap du. óta!) esik. Ill most már elállt. Mindegy így is jó volt, kicsit összeszokni meg beszélgetni az újakkal na meg a tutorommal... mondjuk a szokásos angolról japánra ugrálás agyilag lefáraszt rendesen--- már volt hogy japánul szóltam angol helyett és fordítva nem lényeg.... :) Nitoriban megin nem tudtam ellenállni és vettem szépséges fa evőpálcikákat meg pár tárolódobozt occsóért :) 9 doboz volt valami 500 jen :) párat oda is adtam Csillának mondom minek nekem ennyi :) ő meg cserébe adott mosogatóba ilyen szemétfogó-hálót (mert nem tudtam mi hiányzik az életemből eddig :))
No eperszedő napra visszatérve, a a farmtól még elsétáltunk a híres uszai Hacsimandzsú-szentélyhez amiben nem csalódtunk: gyönyörű békés környezet, kis vízesés, mély erdő, kőlámpások, sőt még némi szakura is akadt bár már nem olyan felhőszerűek, hisz kibukkantak a levelek is már. Hozzáteszem szombaton Oitában mikor elindultunk kirándulni esett meg köd volt, mire Uszába értünk, ragyogott a nap :D úgyhogy mi jártunk jól - kellett is a jó idő, hisz 1 órát gyalogoltunk a farmig, onnan még 40 percet kb a szentélyhez és 50 percet még onnan a vonatállomáshoz...
Edzésben kell maradni ugye :) pláne hogy iskolába is bringázok ha nem fog szakadni... na de kelnem kell negyed hétkor, kicsit rendet kell raknom a lakásban ugyanis mer a sok bulizás meg kirándulás miegymás miatt kezd megin káosz alakulni :( aztn meg első két órám van :( egész félévben kelhetek korán, még jó hogy csak 3 nap van suli :)(hétfő-szerda szabad, bár a kutatáshoz meg a tanuláshoz kell is az a 2 nap majd...) csak azér voltam fel eddig mert a szabályokkal ellentétben valaki este 10kor kezdett mosni kb. Este. tízkor. Mosni. És ez már nem az első eset az elmúlt héten...éljen a koleszos élet :D

4 megjegyzés:

  1. Csá, te ge..iii!!!
    Na, jó h már írtál, tee!!! Te még ne szólj semmit a koleszos életről...nálatok hawaii van, ahhoz képest, ami itt van Mo.-on.....:S

    eper már nálunk is van, habár még kicsit drága....:(

    majd beszéljünk már msn-en vagy skype-on vagy vmi!!!!
    pussz
    csu

    VálaszTörlés
  2. Szóljál mikor :D a hawaii az megvan, pláne ma este: Nomin a mongol lányzó csinált sült banánt fagyival, hogy együk meg, mer ő már két banánt is evett.... mmmm. ha waiiii :D

    VálaszTörlés
  3. Tisztelt Blogíró!

    Elnézést a zavarásunkért, de már nagyon várjuk, hogy új bejegyzést tegyen közzé :D
    ha ezt nem teszi, valószínűleg ritkábban fognak Önhöz különböző csomagok érkezni hazájából. :D

    Köszönjük, hogy ezt elolvasta!
    :D XD

    VálaszTörlés
  4. HIHI :D vicces :D máris írok, majd abból kiderül minden, pölö hogy miér nincs "kedvem" írogatni...

    milyen csomagok amúgy? :D

    VálaszTörlés