2009. november 15.

Vidám vasárnap

Nos most ki kell ábrándítanom azokat akik azt hiszik csupa bulizás az életem -- mostanság nem nagyon fordul elő ez, ugyanis a tanárok úgy gondolják, november vége tökéletes a számonkérésekhez és a prezentációkhoz.... sebaj. Úgyhogy ma egész nap tanulok, pihenésképp pedig főzök meg rendet rakok (na jó meg felnéztem facebookra). Ashlyn, Mina, Csilla, Matt (meg még akikről nem tudok :)) elmentek Harmonylandbe, azaz a Hello Kitty/Sanryo vidámparkba... hát hiába hívtak, nincs időm se kedvem elkölteni kb 5-6000 jent ma... bár hétfőn megjön a novemberi ösztöndíj (ideje, pláne hogy 3 számlát is kaptam a hétvégén O.o)

Amúgy elmúlt hét elég elfoglalt volt, kirándulás Hitába, próbálás a szombati előadásra, , csütörtökön salsa ... nem is tudom hogy bírtam ki, reggeltől órák, este Nagaike sensei elvitt minket vendéglőbe, aholis naggyon jókat beszélgettem például a kínai cserediákokkal :) majd ez után tánci-tánci, ahol a tanárnő rákérdezett hogy hastáncos-vagyok-e  --- csak nem levágta a mozdulataimból? :D és mondta hogy ha előadok vagy tanítok akkor szóljak mert meg akar tanulni ... amugy téyleg gondolkozok egy kisebb csoport/klub indításán, de majd még meglátom...

pénteken igen fáradt voltam, így el is lógtam egy órát, amit azért is sajnálok, mert szeretem, de kész ki voltam merülve...
gondoltam majd beszerzem a leckét mondjuk Hoontól, Seulgitól, vagy Mattől -- ez utóbbitól nehéz lett volna, mert mint kiderült, ő sem ment be suliba -.-"
péntek este kosztümös nyílt próbát tartottam, meg is jelent Jari, Eva,. John, Jesse, Zach sőt Mike is :) és egyértekműen tetszett mindenkinek.
Majd pókereztünk, minek során MAJDNEM megnyertem az első játékot, kb 1 kártyán múlott az egész - hát magam is meglepődtem, ugyanis mint tudjátok, nem vagyok egy kártyafenomén, a pókerről meg ne is beszéljünk---

No persze az apró dolgok azok amik megédesítik az itt töltött időt: ahogy Riika arca felragyogott, ahogy belekóstolt a Joyfull-os forró epres tejbe (igen, furán hangzik, de nektek is felragyogna az arcotok ha megkóstolnátok :D) vagy amikor a közös papírszemét-kivitelből visszafele jövet Mattel megcsodáltuk az alacsonyan hömpölygő, halovány-narancsszín felhőket a Kaikan felett ...tiszta romantikus *.*


Na és a kicsit nagyobb dolgok mint a szombati fellépés a szónokversenyen :) amit sikerült pár picike hiba kivételével tökéletesen kivitelezni :) na és hogy utána kiderült, Dávid második lett csak dobott az örömön :)
Vicces volt amúgy, mert ahogy színpadra léptem, a közönség nagyon izgatott lett vagy nem tudom ... aztán meg egy idő után elkezdtek susmorogni ami kicsit zavart... de elég rendesen megtapsoltak ugyhogy szavam se lehet. Kicsit nehezítette a dolgot hogy nem volt rajtam szemüveg - mer hogy az elrontaná a sminket..
(jah a körömlakkról ne is beszéljünk.... kis köveket is raktam rá, és isszonyatosan zavart, aztán le is potyogott pár, mert miért ne barmolódna szét ugye a "mű" még fellépés előtt.. kérdés azokhoz, akik ilyen műkörmös-kövecskés cuccokat hordanak a kezükön: HOGY LEHET ILYEN KÖRMÖKKEL LÉTEZNI??? NEM LEHET VELE CSINÁLNI SEMMMMMMIT!)


heh. Szóval igen. Tánc. azt hiszem ez az életemnek egy igen meghatározó része lett... már nem is tudnék meglenni nélküle... ha ki kell fejezni érzelmeket, ha el kell feledni a mindennapokat, ha új érzéseket kell megtapasztalni, ha vidámság kell, ha elmélyülésre van szükség ... mindenre jó :D csak megfelelő zene legyen hozzá!


na és még egy apróság: ahogy csillogó szemmel és ellenállhatatlan mosollyal közlik az ember lányával, hogy gyönyörű vagy--- (igen, ezt így, szombat esti szusizás előtt ... na jó, mivel Matt amerikai, kénytelen volt angolul kifejeznie magát)


és akkor ne olvadjak el ott helyben a pályaudvar előcsarnokában ? *.*


A szusizásról meg hát nem is tudom mit mondhatnék: megint Meijin, megint finom, megint olcsó -- oh, most ettem sült garnélát, nagyon vicces volt, ugyanis az EGÉSZET meg lehetett enni, a páncélját is meg minden. Én először európai módra szét próbáltam szedegetni, de miután láttam, hogy Mina benyomja ahogy van, nem szöszöl vele, hát én is felbátorodtam :) és nyammmmm igaza volt :)



viszont most visszatérek tanulmányaimhoz , további szép 7végét!










 

3 megjegyzés:

  1. Olyan jó olvasni téged. Majd holnap küldöm a csomagot !

    Anya

    VálaszTörlés
  2. Bocs de nem írok majd a csomagba de ltszi vegyél fel skype ra mert csináltam magamnak és irtam levelet 2 is.Remélem továbbra is jobban fogod magad érezni.Sok boldogságot továbbra is:
    Réka

    VálaszTörlés
  3. juuuj csomaaaag :D:D:D alig várom!!!
    Réka babááám ha ilyen édeseket írsz hogy ne lennék boldogságos :)

    VálaszTörlés