2009. október 11.

GÉP + KÉP

Sikerült! Igen! több mint 1000 jenbe került de megvan az átalakító! Szervusztok drága ékezetek :D
ÉÉÉÉS
Jöhetnek a képek!
Illetve mentek! A facebookra! úgyhogy mindenki gyorsan gyorsan csekkolja, ha pedig nincs facebookon fenn akkor regisztráljon.... vagy várjon egy kicsit, ugyanis csinálok én majd másik fotóalbumot is de nincs kedvem egész este itt kockulni a gép előtt ugyanis szép az idő  (ill. szép volt, már besötétedett; de nyári ruhában ugráltam gyakorlatilag egész nap :))  illetve jó fejek az emberek úgyhogy szocializálódni kell :)
A szumót meg félreértettem -- november végén lesz! ami azt jelenti hogy életem egyik legjobb szülinapjának nézek elébe; majd' húszan fogunk menni a koleszból o.o elfoglaljuk Fukuokát :)

Na még a hétvégéről kicsit: péntek: sushibár és karaoke-party :) 105 yen/tányérka áron jött a szusi futószalagon, úgyhogy meg is érte és még finom is volt, nem kicsit! Aztán eljutottunk a karaoke-bárba, ahol éjjel 2-ig énekeltünk 4en magyarok, míg a többiek az este folyamán fokozatosan hazaszivárogtak.... (gyengék....)na jó azér mások is énekeltek, nem mondom, természetesen Ashlyn és Charlotte mennyei hangjával ismét elbűvölt mindenkit, dehát nah. A magyar csajok akkor is a legjobbak YEAH :)

Mina nálam aludt, majd másnap elugrottunk a folyóhoz (gyönyörűűűűűű), de csak miután bevásároltunk a vacsorához: PÖRKÖLTet főztem csirkemellből ill. combból, Csilla alkotott hozzá nokedlit (10 tojásból O.O), plusz összedobtam egy cukros-ecetes uborkasalátát is; mindebben persze Mina és Ami is segitettek, így nem csoda, hogy az egész 3. emeleten brutális illatok terjengtek tegnap este; meghívtuk az amcsikat is, akik 2 fő kivételével meg is jelentek, de Jari és Eva majd legközelebb külön kap :) ami nem mostanság lesz mert IGGEN drága az alapanyag.... O.o
A lényeg, hogy mindenkinek ízlett -- még jó, a magyar kaja mint tudjuk.... jó kis partit csaptunk a lobbiban, fiúk hoztak gyümölcsöt desszertnek (szintén drága dolog!) Képek szintén facebookon, Zach albumában találhatók (ugyanis fennt felejtettem a fényképezőgépem... sebaj, éhes voltam)
A csirkebőrkéket és csontokat pedig Neko-chan, a macska fogja megkapni. Azt hiszem belopom magam a szívébe :)

4 megjegyzés:

  1. szio!
    nah, köszi az élménybeszámolókat, de majd légyszi próbáld meg megoldani h a te facebookodon legyenenk fenn a képek, mert azt a másik zac vagy kit nem ismerem, szal nem az ismim facebookon. ergo nem tudom megnézni a képeket....köszi!
    pussz csu

    VálaszTörlés
  2. Ne csald meg a cicánkat.Amúgy szépen nő és mindig kövérebb.Megmértem[csodák csodája nyugton maradt.]1.4 kiló.Sok..Sőt trillió puszi




    RÉKA

    VálaszTörlés
  3. szia Nóra, hát mi van, leállt a blogírás?! :)
    légyszi írj, vagy pedig hívj meg a titkosba :D ha oda írsz :)))
    remélem, jól megy a sorod a világ másik felén... :)

    VálaszTörlés
  4. Nos az a dolog így már KINDA nem titkos, kedves szterretje. Figyeljünk :)

    VálaszTörlés