2009. október 7.

Tajfun

Ma tajfun van. nem volt 4. ora  ellenben johettunk haza az esoben. szakad. Fuj a szel.
Roviden ennyi :)

Ellenben beprobalkoztam a biciklivel, mer kulcs mar van. Nem mukodott a tamasztoja, kenytelen voltam gyalogolni megin a vonathoz (20-25 perc). De volt rajtam esokabat ES ernyom is akadt.
Amugy az ernyom a kaikanbol van ill. volt. Elloptak a menza elol. Sebaj, elvettem 1 masikat. Azt ma loptak el. Viszont most is talaltam helyette egyet, ugyhogy nem aztam el nagyon :) ideje lenne venni egy olyan ernyot ami nem atlatszo, mer mindenkinek olyan van szinte O.o

jah amugy kepek lesznek nyugi, hat a japan sracok kozt van ilyen is olyan is... nem fotoztam oket direktben -- meg :) amugy rossz mert nem nagyon jon senki oda hozzad, ha kulfoldi vagy meg plane... a gyerekek hajlamosak integetni es hellozni, ma egy csoport kozepiskolastol kaptuk ezt meg, mikozben igyekeztunk a Kaikan szaraz fedele ala jutni....
De majd belepek valami klubba. Ezt is ma probaltuk elintezni, de Abe amellett hogy kedves nagyon nincs kepben es iszonyu feledekeny; tegnap talalkoztunk volna Nakaike tanarnovel, aki a hmmm felelosom? hogy mondjuk magyarul ...? :) nade tutorom elfelejtette. en meg hiaba mentem be 1 oraval ora elott. Amugy vele volt oram tegnap nagyon kesz a csaj, elokapja lazan a BL meg Ladies' Comic cuccokat es kerdezi, tudjuk-e miez??? O.o hat kicsit lesokkolodtam utobbin, ugyanis meg lehetett nezni kozelebbrol.... De nem baj, majd megszokjuk.
Mind1 ma sikerult a tancsival is beszelni. A klubot meg majd ki kell talalni, a teaceremonia jo lett volna de PONT szerda du van amikor persze oram van.
Ja ma voltunk fel Minanal az uj koliba, ott ettunk conbini-s (ertsd: sarki bolt amiben minden de minden van) kajakat meg rohogcseltunk. Kiderult hogy vmi szumo meccs lesz Fukuokaban, ugyhogy asszem meg van a program 7vegere :) mar csak talalni kell olcso jegyet.

Kumamoto sensei pedig be akar szervezni hastancolni a speech contestre:) a bibi csak az hogy ma ugyan  gyakoroltam de hat az mp3amon nincs hastancos zene csak gepen.... az meg meg mindig nincs, mint feltunhetett... meg nemtudom a koreokat is felejtem el.... Csucsi draga kuldj mar at nekem parat emilben! Foleg Entel Hob meg hasonlo "szepek" erdekelnek :)

pusssssz mindenkinek !

1 megjegyzés: