2009. október 29.

egy hét unalom némi "eget"rengető izgalommal

Hogy is kezdődhetne egy csütörtöki nap, melyen egy előadást kell tartani (lefekvés előtt meg is írtam) meg egy dolgozatot kell írni plusz egy fogalmazást beadni (reggel 6-7.30kor meg is írtam) , mint földrengéssel. Bizony. Na nem kell megijedni, épphogy megrázkódott az ablak. Na jó én megijedtem egy kicsit, pláne hogy az első kis rengés után következett a második O.o én meg feküdtem az ágyban és gondolkodtam, hogy vajon lesz e még egy erősebb vagy se. Nem volt. :)
Egyébiránt nem sok minden történt a héten, tanulás meg készülődés a ZISKOLAFESZTIVÁLRA YEAH! Úgyhogy pörit főztünk meg nokedlit, meg Marianna csinált CSOKIGOLYÓT nyammmm.
Na persze kajálás azért volt a zelmúlt héten is: Meijin sushi, Joyfull, nameg házi készítésű okonomiyaki by Nóri és Matt - egész jól sikerült :)
ezenkívül rászoktam a fagyasztott/hűtött pizzaféleségekre, amikről le kéne szoknom sürgősen és visszaszoknom a rizsfőző gyakori használatára - nem mintha leszoktam volna róla, pl ananászos rizst is készítettem a hétvégén... Az a baj szerintem, hogy a japán kajáktól a magyar/külföldi gyomor effektíve nem lakik jól! És ezt már amerikaiak és koreaiak is megerősítették... eszünk, eszünk, mert nagyon finom (japánban valahogy minden kaja amit eddig próbáltam jó volt; nem lehet rosszba belenyúlni (kivéve a husis szószt amit Eva próbált és nem tudott megenni; de az végülis külföldi jellegű kajának indult eleve)... és mégis, nem érzem úgy hogy mmm most aztán teljesen jóllaktam. Ezért eszünk rágcsát meg csokit meg MOCSIT meg MOCSIS FAGYIT meg ami van.

Ma viszont Minánál alszok meg dumcsizunk, ugyanis fel kellett készülnünk a Ladies Comics -os előadásra; el is mentünk a kombinibe, beszereztük a tanulmányozandó anyagot szigorúan kutatási célzattal, no meg előszedtük Mina már meglévő Shinju Mayu-s mangáit és örömmel tapasztaltam, hogy egész jól megértettem a sztorikat -- wow. 5 év japántanulás nem volt hiába :)

jajjj meg csináltunk megin purikurát, ezúttal amcsi haverokkal, szusizás után :) most egy másik gépnél voltunk, ami csak 1 képet küldött mobilra, de azt is kirakom nemsokára.
Amugy időm lett volna héten de vasárnap/hétfőn elrontottam a gyomrom, így nem tudtam élvezni nagyon a tűzriadót (a 9 órás nyelvészetóráról nem is beszélve), amin egy földrengésszimulátort is ki lehetett próbálni. a 7es erősség elég félelmetes, mit ne mondjak. Kedden is elég sokat csak elvoltam a szobámban, valahogy punnyadós hangulatban voltam, bár azért most már elég sokszor bújom a mindenféle tankönyveket, egyrészt muszájból, másrészt önképzésként :)

Oh amugy 7végén bulizás helyett /-ként pókereztünk meg It's Always Sunny in Philadelphia-t néztünk minek következtében másnap a következő szövegű dalocska ment a fejemben: Dayman! OOH! Fighter of the Nightman! OOOH! satöbbi. kissé fárasztó ám vicces amcsi sorozat. Közös tv-zéshez remek :D

na meg gyakorlok hastáncelőadásra. Majdnem mindennap kell már gyakorolnom, 1,5 órákat, de alakul, alaku... talán az alakom is alakulni fog, mert eléggé megizzaszt az Entel Hob, és ha ennyi finomat eszek hát rám fér :)

no mentem aludni, holnaptól fesztivál, halloween, főzés, szórakozás ... suli meg keddtől :)
pusssssz

2 megjegyzés: