2009. október 21.

purikura

a mai napom macskakajakészítéssel és etetéssel indult, majd visszaaludtam, csak hogy időben felkeljek ahhoz hogy késve induljak a vonathoz :) mint mindig. a necctérdharisnyám és a cipőm együttes erővel kidörzsölte a lábamat több ponton, ez a későbbi sebességemet erősen befolyásolta :( a popkultúra óra után (amin Zack megint kijelentette hogy nem tud bánni a szavakkal pedig tökéletes stílusban és szépen tud beszélni, nem is értem mi baja) viszont hazafele Mariannal és Csillával betértünk a shoppingcenterbe PURIKURÁZNI meg vásárolgatni.
A purikura a továbbfejlesztett echte-japán fényképezőfülke. Az eredmény változó. Ált. csillivilli, rózsaszín és őrült. A mieink ilyenek lettek:








ezeket a képeket persze kinyomva, különféle méretekben, matricaként is megkaptuk! Szupcsika :D:D:D úgy döntöttem a laptopom billentyűzet alatti területét kinevezem purikura-gyűjtő felületnek; napersze azért jutott a pénztárcámba is belőle...
aztán a 100jenesben vettem halom matricát, így a mobilom is csilli villi lett... a sima fehér plexin remekül mutat a szitakötő meg a virágocskák, adandó alkalommal lefényképezem, de ma már annyit vacakoltam a képeimmel meg videómmal hogy elégedjetek meg annyival, ami a facebookon kinn van egyelőre. lesz Picasa képmegosztó albumom is, ill. már van, de még be kell rendesen üzemelni; ezen MINDEN kép kinn lesz, eredeti méretben, mondjuk lehet hogy nem sokáig, mer van korlátozás (1 giga).
nameg a sok gépezés után lementem Jarihoz, megmasszíroztattam a fájó derekamat :) meg dumáltunk; és úgy döntöttünk, Charlotte-ot is bevonjuk a jóba, rá is "törtük" az ajtót zuhanyzás után követlenül. MEg persze Eva is csatlakozott hozzánk és végül az én szobámban kötöttünk ki, gyerekkori sztoriktól kezdve az országaink  politikai helyzetén át a japán szemétszétválogatásig mindenféléről beszéltünk fél egyig :)

én meg úgy döntöttem dekorálok (matricák a tükörre meg a szekrényajtóra VÍÍÍÍ) meg mosogatok meg blogolok :) lehet hogy a tejes tea miatt pörgök... nem tudom miért de nagyon ízlik ez a cucc; alapjaiban ez az angolos tea, de itt üdítőként adják/veszik/iszik a népek.

Ja másik vicces ital: Azuki Pepsi. az azuki az egy bab. édeskés, így mindenféle finomságot csinálnak belőle. Dehogy üdítőitalt?! ez kb olyan mintha mogyoró vagy gesztenye-italt csinálnának. Muszáj volt vennem egy fél literes flakonnal, és amúgy egész jó íze volt ;)

no holnap csak egy előadás lesz, a tokiói olimpiával kapcsolatban jön egy vendég-professzor asszony Ausztráliából; de azér aludnom kéne mer házit azt megin nem csináltam pedig fogalmazások is vannak feladva.... ajjajjjj ....

oyasumi xoxo

(letöltöttem Gossip Girlt is jeee :) holnap asszem azzal kezdem a napot... a Big Bang Theory meg igen lassan jön, arra még várnom kell egy kicsit ;))

2 megjegyzés:

  1. Japánban új e-mail címedvan vagy mi mert a gmail vissza ír valami angol hablatyot.

    Réka

    VálaszTörlés